


Programma
Zaterdag 31 mei
- 10:30 - 11:00 Inloop Amstelkerk
- 11:00 - 12:00 Ceremonie in de Amstelkerk
- 12:00 - 13:30 Receptie bij Nel @ Amstelveld
- 13:30 - 14:00 Lopen naar bussen
- 14:00 - 16:30 Busrit en vervoer
- 16:30 - 17:30 Ontvangst Zeeland en opzetten tent
- 18:00 - 19:00 Aankomst bruidspaar en borrel
- 18:30 - 22:00 Diner
- 22:00 - 03:00 Feest!
Zondag 1 juni
- 10:00 - 16:00 Brunch (met uitloop)
- 12:00 Vertrek bus 1 richting Amsterdam
- 16:00 Vertrek bus 2 richting Amsterdam

Huwelijksvoltrekking Huwelijksvoltrekking & Receptie
Om 11:00 uur geven wij elkaar in Amsterdam het ja-woord! De ceremonie vindt plaats in de Amstelkerk, aan het Amstelveld 10 in Amsterdam. Vanaf 10:30 uur kun je de locatie binnenlopen. Na afloop van de ceremonie is er een borrel om de hoek bij café NEL.
In de Amstelkerk is er voldoende gelegenheid om je spullen neer te leggen tijdens de ceremonie. Mocht je veel spullen bij je hebben, vraag dan aan de medewerkers waar je deze veilig kunt achterlaten.
Voor de mensen die later op de dag gaan kamperen in Zeeland: er zijn busjes die de tenten vervoeren naar de boerderij, zodat je niet met alle kampeerspullen hoeft te sjouwen.
Voor de mensen die met de auto komen: houd er rekening mee dat het centrum vaak druk kan zijn en je dus op tijd moet vertrekken. Als je niet te veel tijd kwijt wilt zijn aan parkeren, raden we aan om je auto te parkeren bij APCOA Parking aan de Eerste van der Helststraat 6. Voor mensen die slecht ter been zijn, raden we aan om vroeger te vertrekken en een plekje op straat in de buurt te zoeken.
Na de huwelijksvoltrekking is er van 12:00 tot 13:30 een receptie/borrel bij café NEL. Aansluitend vindt er een fotomoment plaats, waarna we gezamenlijk naar de bussen lopen. De exacte locatie van de bussen wordt later bepaald, maar we zullen allemaal samen daar naartoe wandelen.
Vervoer
Omdat Zeeland niet bepaald om de hoek ligt van Amsterdam, hebben we touringcars geregeld. Je bent natuurlijk vrij om met eigen vervoer te komen, maar in principe is alles verzorgd.
Na het fotomoment vertrekt de groep mensen die met de bus gaan in fases (zoals aangegeven door de ceremoniemeesters) richting de bussen. Deze staan bij de Heineken Experience. De richttijd voor vertrek is 14:00 uur, dus zorg dat je op tijd bent. In de bus zijn versnaperingen aanwezig. Ook voor vermaak tijdens de rit is gezorgd.
De mensen die in Hotel Waterstate in Goes overnachten, worden door de bus afgezet bij de carpoolplaats in Kapelle. Daar staan pendelbusjes klaar om hen het laatste stukje naar het hotel te brengen. Er is een half uur om op te frissen, en tussen 16:45 en 17:30 uur rijden de pendelbusjes iedereen naar de feestlocatie.
De mensen die op de camping overnachten, reizen na de carpoolplaats door naar de boerderij in Zeeland. De kampeerspullen zijn daar al afgeleverd door de pendelbusjes.
tot 02:00 uur 's nachts gaan er pendelbusjes terug naar het hotel.

Diner en feest op de boerderij
Zodra iedereen is aangekomen en gesetteld op de boerderij (Borsselsedijk 48, 's Heerenhoek), luiden we het huwelijk in door met elkaar te proosten!
Om 18:00 uur opent het bruidspaar de eerste fles. Om 19:00 gaan we met z'n allen aan tafel. We zorgen ervoor dat er voor iedereen iets op tafel staat. Als je allergieën hebt, geef dit dan even door aan de ceremoniemeesters.
De avond zal zich vanaf dat moment vanzelf ontvouwen. Er zijn een beperkt aantal plekken voor mensen die een praatje willen houden of iets ludieks/moois willen doen. Hiervoor kun je contact opnemen met de ceremoniemeesters.

Brunch en vertrek
De ochtend na het feest is er een brunch op de boerderij, die om 11:00 uur begint. De gasten die in Hotel Waterstate slapen, worden weer opgehaald met de pendelbusjes. Vanaf dat moment is er geen vervoer meer terug naar het hotel, dus zorg dat je al je spullen meeneemt.
De kampeergasten zijn al ter plaatse en kunnen direct aanschuiven bij de brunch.
Na de brunch vertrekken er twee bussen terug naar Amsterdam: één om 12:00 uur en één om 16:00 uur. In het RSVP-formulier kun je aangeven met welke bus je mee wilt.

Overnachten
Voor de overnachting hebben we besloten om een camping op de boerderij te maken! Overnachten in een tentje wordt van harte aangemoedigd, kom je met een caravan of camper, laat het even weten want daar is beperkt plek voor. Natuurlijk is kamperen niet voor iedereen, dus wie wil, kan ook in een hotel verblijven.
Wij hebben contact gelegd met Hotel Waterstate in Goes en hiervoor een kortingscode geregeld voor de mensen die voor ons huwelijk komen: DE0AAD9C4CFA6A20FB47. Voor degenen die in Waterstate slapen, is het vervoer tussen het hotel en de feestlocatie geregeld met pendelbusjes, zodat we niet op lokale taxidiensten hoeven te vertrouwen. Deze pendelbusjes vertrekken voor de laatste keer om 02:00 uur.
Op de boerderij hebben we een camping gemaakt. Heb je je kampeerspullen afgegeven? Dan liggen die rond 17:00 uur klaar op de boerderij. Heb je vragen waar je je tent kunt zetten, dan kun je terrecht bij iemand van het bruidspersoneel. Je hebt ongeveer een uurtje de tijd om je tent op te zetten, luchtbed op te blazen, je (zak) te scheren, je neus te peuteren, je fietsband te plakken.
We hebben natuurlijk gezorgd voor wc's en een geïmproviseerde omkleedruimte, maar het blijft een houtje touwtje camping. Er is 1 (koude) douche voor degene die dit echt niet kan missen. De camping bevindt zich op het gras, dus heb je hakken aan, dan heb je vette pech.
Veelgestelde vragen
Wat moet ik meenemen als ik ga kamperen?
Breng je eigen tent, slaapzak, kussen en eventueel een matje mee. Er zijn busjes die de tenten vervoeren naar de boerderij in Zeeland. Je kunt je tent afgeven tussen 9:30 en 10:30 bij de Amstelkerk, dan wordt je tentje meegenomen naar Zeeland.
Is er een dresscode?
De dresscode is "More is More!" Houd er wel rekening mee dat een deel van het feest buiten plaatsvindt en dat de locatie een boerderij is, dus kies schoeisel dat geschikt is voor gras. Verder mag je aantrekken wat je wilt.
Wat is More is More?
Dus niet less is more! Maar denk disco, denk extravaganza, over the top, kleur, hoeden, boa's, stola's, glitter. Een soort mix tussen wat je aan doet naar de opera en een festival!
Kan ik dieetwensen doorgeven?
We zorgen ervoor dat er voor iedereen iets op tafel staat. Als je allergieën hebt, geef dit dan even door.
Heb je nog vragen?
Dan kan je terecht bij de ceremoniemeesters Bente en Mark:
mark.boonman@gmail.com of
bentevanderwiel@gmail.com
(06-12113486)
Zijn kinderen welkom?
Gun je kinderen ook een keer een avondje rust en laat ze lekker thuis.
Hoe laat eindigt het feest?
Weten we nog niet. De laatste pendelbusjes naar het hotel vertrekken rond 2 uur 's nachts.
Cadeaus
We hebben een mooie huwelijksreis gepland en zouden daar graag een bijdrage voor willen. Je kunt dit overmaken naar NL91ASNB8843591762 t.a.v. L.L. Stuijt en / of H.J.D. Van Stee.
Hoe laat is de brunch?
De brunch start om 11:00 uur 's ochtends. Voor de vroege vogels: vanaf een uur of 9 staat er al iets klaar voor wie eerder wakker is.